Most biztos azt mondod magadban, hogy ilyen nincs, pedig hidd el, létezik zsírégető víz, és bizonyos tápláléktípusok is képesek a zsírbontásra. Ezek ugyanis felpörgetik az anyagcserédet, amellyel elősegítik a nem kívánatos zsírpárnák lebontását. 

A fogyúkúrás víz receptje egy amerikai táplálkozástudományi szakembertől származik, mégis Európában lett nagyobb sikere. A Schlank-Wasser, ahogy a németek hívják, segíti az anyagcserét, hogy a legkényesebb területekről, azaz a hasról és a fenékről könnyebben le tudja bontani a zsírpárnákat. Titka az összetevőiben rejlik, ugyanis külön-külön is, együtt pedig egymás hatását felerősítve segítik a zsírbontást.

A víz azonban önmagában nem csodaszer. A folyamatos folyadékbevitel mellett oda kell figyelni arra is, hogy egy ilyen méregtelenítő kúra alatt nem szabad zsíros, nehéz ételeket enni, kerülni kell a cukros édességeket, de ami a legfontosabb, hogy ne haladja meg a napi energiabeviteled az 1200 kalóráit. Ezzel a módszerrel 4 nap alatt akár 3 kilótól is megszabadulhatsz.

És ami a legjobb, hogy ezt a méregtelenítő italt akár otthon is elkészítheted. Ehhez mindössze 2 liter vízre, egy kb. 3 cm-es megpucult gyömbérdarabkára, leheletvékonyra vágott uborka-, és citromszeletekre, valamint 12 db mentalevélre van szükséged. Figyelj oda, hogy minden alapanyagból frisset használj! A vizet egy éjszakára tedd a hűtőbe, hogy a hatóanyagok kioldódjanak, az aromák összeérjenek, másnap pedig kezdheted a 4 napos kúrád.

137100727_1.jpg

Az anyagcserét és a zsírégető mechanizmusokat bizonyos tápláléktípusok is elősegíthetik. Érdemes ezeket beépíteni az étrendbe. Számtalan ilyen létezik, mi most 14-et szedtünk Nektek össze, szemezgessetek belőle. Fontos, hogy csak akkor fogyasszátok ezeket, ha nem vagytok allergiásak vagy nem szenvedtek ételintoleranciától!

Tápláléktípus Mit tartalmaz? Mi a hatása?
1. Avokádó

vitaminok,létfontosságú zsírok, glutation

jóllakottság érzés, májerősítő, zsírégetés sebességét gyorsítja
2. Reggeli gabonapehely korpa, zab, rostok teltségérzés, emésztést serkenti

3. Grapefruit

fitokemikál inzulinszintet csökkenti, vércukorszintet stabilizálja

4. Sovány fehérjék (pl. hal, csirke, pulyka)

laktató, tested zsírt és nem izmot veszít
5. Mogyorófélék (sózatlanul) fehérje, omega-3 zsírsavak teltségérzés
6. Körte jód, pektin rost pajzsmirigy megfelelő működéséért felel, csökkenti a vércukorszintet
7. Olivabogyó és olaj esszenciális zsírok anyagcsere serkentő
8. Szójaételek (természetes formában) izoflavon csökkenti a tesben tárolt zsír mennyiségét
9. Aszalt gyümölcsök vas megfelelő véroxigénszint, édesség iránti vágyat csökkenti, jóllakottság érzés
10. Chili capsaicin étvágycsökkentő, adrenalint, emésztőenzimeket termel
11. Tojás protein vércukorszint stabilizátor, telítettség érzés
12. Bab kolecisztokinin, rostok koleszterinszint csökkentő
13. Saláta C, E vitamin, folsav,      likopin, karotinoid immunrendszer erősítő, telítettség érzés
14. Zöld tea katekin antioxidáns rossz koleszterinszint csökkentő

Ha valaki szeretne jobban elmerülni a témában, akkor itt lehet böngészni:

http://tudatos-taplalkozas.bubb.hu/?act=doboz&id=8984&fogyast-elosegito-elelmiszerek

A szöveg forrása:

http://www.femina.hu/fogyokura/4_nap_alatt_3_kilo_minusz_fenekrol_es_hasrol_igy_keszitsd_el_otthon_a_fogyokuras_vizet

http://www.femina.hu/fogyokura/zsiregeto_etelek_ketszeres_fogyas

http://www.webbeteg.hu/cikkek/fogyokura/7023/14-etel-mely-segiti-a-fogyast

A kép forrása: www.szimpatika.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://fitspiration.blog.hu/api/trackback/id/tr655552282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.