A zsírégető órák a fitness termek órarendjében mindenhol megtalálhatóak. Aki most szeretne lemenni életében először egy fitness terembe, annak kifejezetten ajánljuk ezt az óratípust. Ez a legalapabb óra, amivel találkozni lehet, semmi ördöngősség, nem kell tőle tartani. Ebben egy kicsit még segítünk is, íme mire lehet számítani egy ilyen órán:

Az óra során közepes intenzitással dolgozunk, hogy pulzusunk a zsírégetéshez szükséges tartományban maradjon. Ehhez 60-70%-os terhelésre van szükségünk. A zsírégető órákon sokszor használunk step-lépcsőt, vagy valamilyen eszközt mint például súlyzót vagy gumi kötelet, de akár eszközök nélkül is dolgozhatunk. Ezeket szokták a különböző oktatók kombinálni. Valakinél hosszabb a dinamikus rész, valaki az erősítésre helyezi a hangsúlyt. Mi azokat az órákat szeretjük, ahol sokféle eszközt használ az oktató, hiszen így teszi változatossá az órát. Nem nagyon lehet megunni az ilyen órákat, hiszen tetőtől-talpig megmozgatnak és nagyon sokféle gyakorlat létezik, így egy-egy izomcsoportot meg lehet mozgatni mindig más és más feladatokkal. 

Ami garantált az a jó zene, a jó hangulat és egy alap koreográfia az óra dinamikus szakaszában. Ettől nem kell tartani, tényleg annyira egyszerűek általában, hogy mindenkinek menni fog:) Utána izomcsoportonként a lehető legtöbb kritikus területet megmozgatja az oktató, így a másnapra az izomláz az garantált :)

Akinek felkeltettük az érdeklődését, nézze meg a videót, ahol részletesen hallgathatja meg milyen egy alakformáló óra J Utána pedig irány a fitness terem! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitspiration.blog.hu/api/trackback/id/tr145560878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.