A futáshoz egy jó futócipőn kívül csak az akaraterődre és a kitartásodra van szükséged!

Nézzük, mit kapsz ezért cserébe! A futás bizonyítottan...

  • Erősíti az immunrendszert.
  • Lelassítja az öregedést.
  • Csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának esélyét.
  • Lelkileg megerősít, így az élet más területein is kitartóbb leszel.
  • Segíthet a fogyásban vagy a megfelelő forma megtartásában.

running.jpg


Fontos, hogy mindig figyelj oda a tested jelzéseire futás közben! Ha kimerültél, levegő után kapkodsz, lassíts egy kicsit vagy állj meg, majd akkor indulj el újra, ha erőre kaptál. A távot és a tempót fokozatosan növeld, ne akarj egyből maratont futni.

A futóeseményeket a futas.net-en is tudod követni. Tűzz ki magad elé egy célt, és készüljetek közösen a barátaiddal!

A kép forrása: well.blogs.nytimes.com

P.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitspiration.blog.hu/api/trackback/id/tr95566652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.